Alla inlägg under november 2013

Av Dagny Fjällström - 21 november 2013 16:52

   

Jag gillar att vara i skog och mark....plocka bär eller bara gå och iakta, lyssna och sitta ner på en stubbe eller sten ....bara vara....låta tankarna vandra i all stillhet.  Även vid vatten tycker jag om att vara, att höra vågorna mot stranden sitta på isen och pimpla och att fiska på sommrarna eller att bara vara där vid stranden eller på sjön i båten.

                                                    

                                                                            I like #120

                                                                                 I like


Av Dagny Fjällström - 15 november 2013 21:05

 

                                                               Ordlös lördag #77


                                                               

Av Dagny Fjällström - 10 november 2013 14:19

 

                                                                 Ordlös lördag #76

Av Dagny Fjällström - 10 november 2013 10:54

     

Bodens vackra kyrka. På första bilden skymtar man den på andra sidan....har bott i denna stad i två år och det är en fin stad, lagom stor och finns många fina områden att ströva i bl a kring kyrkan och dess omgivningar.

 

Tävling denna vecka i Fototriss  med vinst i 2-bäddsrum i 3 nätter i Gamla Stan i Stockholm från Castanea vandrahem.

      

Av Dagny Fjällström - 8 november 2013 17:34

       

Dessa bilder har jag tagit idag strax utanför Boden.....härligt när snön har kommit nu och hoppas den stannar kvar......vill inte ha regnslasket som har varit.....bättre med snö för det blir ljusare.

Av Dagny Fjällström - 2 november 2013 09:36

 

                                                                  Ordlös lördag #75 

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards