Alla inlägg under juli 2016

Av Dagny Fjällström - 24 juli 2016 18:00

 

Bodens sommarmarknad

 

Man skymtar Boden Alive på Kvarnängen.

 

Härligt med båt i det fina sommarvädret.

 

Det har varit en del aktiviteter i Boden denna helg så i fredags gick jag igenom där och då blev det dessa bilder.

 

 

                                                              Mer bilder kan du se hos:

                                                                           Helgbilden

Av Dagny Fjällström - 23 juli 2016 10:38

 

Vuxen är du när du är beredd att ta fullt ansvar för var du befinner dig i livet, och inte längre skyller på andra eller på omständigheter.

- Joe Westbrook, filosof

 

                                                             Mer Citat kan du läsa hos

                                                               Marie i Skrifvarstugan

Av Dagny Fjällström - 21 juli 2016 23:37

 

                                                                        Boden


                                                  Mer Människoskapelser hittar du hos

                                                                   Fredagstema

Av Dagny Fjällström - 21 juli 2016 00:26

       

Tycker det är intressant att se olika verktyg, maskiner osv i olika hantverk och dessa tillhör skomakerihantverk.

 

                                                                    Mer kan du titta på hos

                                                                    Torsdagstema - I like

Av Dagny Fjällström - 18 juli 2016 20:58

 

Vindens virvlar

 

Vinden blåser i mitt utsläppta hår som virvlar runt precis som

tankarna fladdrar det.

 

Varför kastade du bort vår vänskap men den var tydligen inte

värd något.

 

Trodde i min enfald att jag var mer värd än så men det fanns

annat som drog.

 

Du var en vän trodde jag men blev bortkastad som ett löv

som faller från sitt träd i blåstens starka vindar.

 

Skrivet av mig Dagny i Juli 2016

 

 

 

 

 

Av Dagny Fjällström - 17 juli 2016 18:27

         

I helgen har det varit hembygdsdagar med aktiviteter på hembygdsområdet. Idag var jag dit och det blev dessa bilder som får bli mitt bidrag denna omgång.

 

                                                                     Mer kan du se hos

                                                                           Helgbilden

Av Dagny Fjällström - 16 juli 2016 09:59

       

Tredje och sista delen med blandade bilder från Diggiloo showen i torsdags 14 juli i Luleå. Den var verkligen bra och suverän, så jag kan varmt rekommendera den. Dessa timmar som showen pågick tog slut alldeles för fort.

Av Dagny Fjällström - 16 juli 2016 09:42

Mer bilder av Diggiloo

 

Magnus Johansson

 

Per Andersson 

 

En del av Diggiloo gänget.

 

Thomas Di Leva

 

Magnus Carlsson

 

Det var en helt fantastisk kväll med Diggiloo i torsdags (14/7) i Luleå.

 

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards