Alla inlägg under juni 2018

Av Dagny Fjällström - 19 juni 2018 22:28

   

Nu är jag inne på mitt nya kapitel sedan åtta dagar  (12/6) tillbaka Kändes vemodigt att stänga dörren till det gamla men samtidigt nyfiken på att glänta på dörren till allt nytt som kommer.

 

Det kändes vemodigt att säga "hej då" till personalen samt till boendena för jag var uppskattad av alla för min insats där. Trivdes men hade bara ett års anställning på heltid. Men jag har roliga, glada och trevliga minnen därifrån som jag kan tänka tillbaka på. Detta år har gett mig många erfarenheter inom ett område som jag aldrig har arbetat med tidigare och jag är glad för vad det gett mig. Det kändes konstigt att vakna första morgonen och veta att jag inte skulle iväg på arbetet. 

 

Rädd är jag inte för det nya och jag undrar varför man ska vara det. Det har tagit mig några dagar med att komma igång med  bland annat promenader, att ta bilder samt att börja att blogga igen, har även börjat med instagram som jag inte hade tänkt göra men det känns roligt att kunna lägga in någon bild där. Klart det tar ett tag innan man är igång med allt men det kommer allt efttersom.

 

Nu ska jag släcka ner för ikväll och jag ser fram emot morgondagen vad det har att komma med.

 

Bilden är tagen i söndagskväll (17/6) då jag tog mig en promenad och tycker den passar in med vägar då jag är inne på en ny fas i mitt liv.

Av Dagny Fjällström - 19 juni 2018 18:46

   

 

Häromkvällen var det så fint ute så jag tog en promenad och det var skönt att gå en sväng innan man skulle släcka ner för kvällen. Brukar inte gå vid den tiden som jag gjorde men kände att jag ville ut. Kände av myggen men det hör sommaren till. Lugnt och stilla ute, såg någon enstaka samt lite musik från Björknäsparken på avstånd trots att det var söndagkväll.

 

Bilderna är tagen i Boden efter en av gångvägarna vid vattnet.

 

 

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards